Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Reklama w przestrzeni publicznej Krakowa

Tytuł:
Reklama w przestrzeni publicznej Krakowa
Outdoor advertising in the public area of Cracow
Autorzy:
Kuźma-Bzibziak, Joanna
Słowa kluczowe:
HISTORIA REKLAMY- OUTDOOR – REKLAMA – REKLAMA W KRAKOWIE – REKLAMA ZEWNĘTRZNA
ADVERTISING – ADVERTISING IN CRACOW – HISTORY OF ADVERTISING – OUTDOOR - OUTDOOR ADVERTISING
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
This master thesis describes the phenomenon of outdoor advertising in the public area of Cracow. This form of advertising although it seems to be less invasive than other types of advertising, is an important element of the urban landscape. This master thesis was created to analyze the current state of outdoor advertising in Cracow and also comparison of the state of outdoor advertising has changed over the years.

Praca została poświęcona zjawisku reklamy zewnętrznej w przestrzeni publicznej Krakowa. Ta forma reklamy choć wydaje się być mniej inwazyjna od innych rodzajów reklam, stanowi jednak istotny element miejskiego krajobrazu. Praca została stworzona w celu analizy obecnego stanu reklam zewnętrznych w Krakowie, a także porównania jak stan reklam zewnętrznych zmieniał się na przestrzeni lat.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies