Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

The construction of marketing strategy based on PKN Orlen inc.

Tytuł:
The construction of marketing strategy based on PKN Orlen inc.
Budowa strategii marketingowej na przykładzie PKN Orlen S.A
Autorzy:
Karpierz, Daniel
Słowa kluczowe:
Słowa kluczowe: KONKURENCJA- MARKETING - RYNEK - STRATEGIA
Key words: COMPETITION - MARKETING - MARKT - STRATEGY
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
W pracy zostały przedstawione zagadnienia teoretyczne, dotyczące marketingu, a także strategii. Zaprezentowano i zdefiniowano marketing-mix, jako bazę wyjściową dla każdej współczesnej firmy, a także scharakteryzowano wybrane strategie, które mają realny wpływ na realizowanie wcześniej założonych celów, a także na budowę pozycji przedsiębiorstwa. W ostatnim elemencie pracy, przeanalizowano firmę PKN Orlen S.A, pod kątem sposobu doboru strategii, uwarunkowań, które mają silny wpływ na decyzję strategiczne, a także przeanalizowano najistotniejsze cechy spółki. Zwrócono uwagę na, kontakt spółki z klientami, a także sposób budowania między nimi relacji długofalowych. Praca ma na celu, ukazanie wyższości strategii marketingowych i podkreślenie jej efektywności w budowaniu trwałej, dynamicznej i dochodowej firmy.

This work presents theoretical issues, marketing, and strategy. Marketing is presented and defined as the initial base for any modern company. It is characterized by chosen strategies that have a real impact on the realization of previously set goals, and to build the company's position. In the last piece of work we analyzed the company PKN Orlen S.A., in view of selection strategies and conditions that have a strong influence on strategic decision and also analyze the most important features of the company. Attention was drawn to contact the company with customers, as well as a way to build long-term relationships between them. The aim of the work is to show the superiority of marketing strategies and highlight its effectiveness in building a sustainable, dynamic, and profitable company.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies