Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

The internationalization strategies of entrepreneurship on the instance of food sector

Tytuł:
The internationalization strategies of entrepreneurship on the instance of food sector
Strategie internacjonalizacji przedsiębiorstw na przykładzie branży spożywczej
Autorzy:
Komorowska, Agnieszka
Słowa kluczowe:
Strategia – Internacjonalizacja przedsiębiorstw – Branża spożywcza
Strategy – Internationalization of of entrepreneurship - Food Sector
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Celem niniejszej pracy jest przedstawienie procesów umiędzynarodowienia przedsiębiorstw polskich z wykorzystaniem przykładu branży spożywczej na tle tendencji światowych oraz zaprezentowanie kierunków i form wdrażania strategii internacjonalizacji.Całość pracy składa się z trzech części. Rozdział pierwszy przedstawia proces ekspansji zagranicznej współczesnych przedsiębiorstw jako strategię rozwoju. Rozdział drugi zawiera koncepcje funkcjonowania branży spożywczej na rynkach międzynarodowych w dobie globalizacji. W rozdziale trzecim opisano kierunki i metody inrernacjonalizacji przedsiębiorstw w polskiej branży spożywczej.Praca powstała w oparciu o badania literaturowe, źródła internetowe oraz strony internetowe takich firm spożywczych jak Mlekovita i SABMiller. W pracy oparto się także na badaniach empirycznych zebranych poprzez badania ankietowe z personelem firm spożywczych w oparciu o kwestionariusz przygotowany specjalnie w tym celu.

The aim of this study is to demonstrate the processes of internationalization of Polish companies using the example of the food industry against the background of global trends, and to present directions and forms of implementation of the internationalization strategy.The whole thesis consists of three parts. The first chapter describes the process of international expansion of modern enterprises as a development strategy. The second chapter includes ideas on the functioning of the food industry in international markets in the era of globalization. The third chapter describes the directions and methods of internationalization of enterprises in the Polish food industry.The work was based on literature research, Internet sources and websites of food companies such as Mlekovita and SABMiller. The study was based also on empirical research collected through surveys with staff of food companies on the basis of a questionnaire prepared for this purpose.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies