Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

The meaning of the brand in building a competitive position based on the example of the IKEA company.

Tytuł:
The meaning of the brand in building a competitive position based on the example of the IKEA company.
Znaczenie marki w budowaniu pozycji konkurencyjnej na przykładzie firmy IKEA.
Autorzy:
Niedziółka, Weronika
Słowa kluczowe:
brand - brand image - competitive position - IKEA - marketing
IKEA - marka - marketing - pozycja konkurencyjna - wizerunek marki
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Praca podejmuje temat marki, wokół której swoją działalność w XXI wieku skupiają liczne przedsiębiorstwa, zwłaszcza najbardziej rozwinięte i innowacyjne na całym świecie. Celem pracy jest rozpatrzenie znaczenia, jakie posiada marka w budowaniu pozycji konkurencyjnej w oparciu o działalność szwedzkiej firmy IKEA. Rozważenie to opiera się na omówieniu kwestii związanych z pojęciem marki, jej charakterystyką, zarządzaniem nią, zwracając szczególną uwagę na kreowany wizerunek jako kluczowe narzędzie służące do budowania pozycji wśród konkurentów. Przeprowadzona analiza przypadku dowodzi istotności roli marki, jaką pełni w tym procesie, stając się wręcz niekiedy częścią kultury, codziennego życia znaczącej ilości konsumentów, generując znaczny popyt na oferowane przez firmy dobra i usługi.

The topic of the thesis is about the brand which is important in the activity of various companies in the XXI century, especially the most developed and innovative in the world. The aim of thesis is to consider the meaning of brand in building a competitive position based on activity of the Swedish company - IKEA. The consideration is based on discussion of aspects connected with the concept of brand, its characteristics, management of brand, mainly focused on created brand image as a main instrument in building a position among competitors. The carried out case study proves an importance of the brand role which it plays in this process, sometimes being even a part of the culture, a lot of customers’ everyday life, generating considerable demand for offered goods and services.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies