Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Causes and effects of disruption to communication in organization

Tytuł:
Causes and effects of disruption to communication in organization
Przyczyny i skutki zakłóceń procesu komunikacyjnego w organizacji
Autorzy:
Smalec, Elżbieta
Słowa kluczowe:
communication, disruption, management, manager, organization
komunikacja, menedżer, organizacja, zakłócenia, zarządzanie
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The purpose of the project is to discuss issues related to the process of communication. Mainly, the analysis cover the causes and effects of disruption in communication occurring within the organization. Main questions, to help brighten deliberations relate to how disruptions are generated in the process of communication, do they influence the management process and interpersonal communication between employees and how they can be recognized, avoided or solved. The whole study was based on the foundation of the theory enclosed in the scientific literature. For the project, study was conducted on its own within one of the companies to diagnose the sources of conflicts, arising from communication and what causes they entail. The work aims to better understand the subject, as well as demonstrate, how to eliminate the causes of misunderstandings, how to diagnose, solve and prevent their re-emergence, and whether we can avoid the complete elimination of disruption.

Celem pracy jest omówienie problematyki związanej z procesem komunikacyjnym. W szczególności analizie poddane zostały przyczyny i skutki zakłóceń komunikacyjnych pojawiających się w organizacji. Podstawowe pytania pomagające rozjaśnić podjęte rozważania odnoszą się do tego, w jaki sposób powstają zakłócenia w procesie komunikacyjnym, czy wpływają na proces zarządzania i komunikowania interpersonalnego między pracownikami oraz w jaki sposób można je rozpoznać, wyeliminować lub rozwiązać. Całość badań oparta została na podstawie teorii zawartej w literaturze naukowej. Na rzecz pracy, przeprowadzono badanie własne w jednym z przedsiębiorstw, aby zdiagnozować przyczyny powstających konfliktów komunikacyjnych i skutków jakie one za sobą pociągają. Praca ma na celu lepsze zrozumienie tematu, a także wykazanie jak eliminować przyczyny nieporozumień, jak je diagnozować, rozwiązywać i zapobiegać ponownemu ich powstawaniu i czy w ogóle można uniknąć całkowitej eliminacji zakłóceń.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies