Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Społeczna odpowiedzialność wytwórni Disney na przykładzie wybranych filmów animowanych

Tytuł:
Społeczna odpowiedzialność wytwórni Disney na przykładzie wybranych filmów animowanych
Social Responsibility in Disney Based On a Chosen Animated Movies
Autorzy:
Kot, Aleksandra
Słowa kluczowe:
społeczna odpowiedzialność organizacji, The Walt Disney Company, film animowany, odpowiedzialna treść, przekaz kulturowy
corporate social responibility, The Walt Disney Company, animated movie, responsible content, cultural transmission
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Niniejsza praca dyplomowa ma na celu ukazanie jak poprzez filmy animowane wytwórnia The Walt Disney Company może wpływać na społeczeństwo oraz jak odnosi się to koncepcji społecznej odpowiedzialności organizacji. Praca jest próbą wykazania, iż wytwórnia ta jest społecznie odpowiedzialna w sferze kulturowej, a jej filmy animowane to odzwierciedlenie zasady odpowiedzialnej treści. W celu poparcia postawionych tez wykonane zostały badania wybranych filmów animowanych z użyciem techniki close reading, zwanej także uważną lekturą. Praca składa się z trzech rozdziałów, z których pierwszy traktuje o społecznej odpowiedzialności, natomiast drugi o specyfice wytwórni The Walt Disney Company jako organizacji społecznie odpowiedzialnej oraz wpływającej na budowanie poglądów społeczeństwa. Trzeci rozdział poświęcony jest metodologii wykorzystanej w badaniach oraz przedstawieniu problemów badawczych i tez. Jest to również rozdział z wnikliwą analizą wybranych filmów animowanych.

The purpose of this thesis is to dermine how The Walt Disney Company may influence the society and how it refers to the corporate social responsibility. The aim of this work is to prove that this animated movie production company is socially responsible in the cultural sphere and its movies are the reflection of the responsible content rule. For that purpose there was research conducted on the chosen animated movies using the technique of close reading. The thesis is composed of three sections in which the first refers to the corporate social responsibility. Second chapter is devoted to the specifics of The Walt Disney Company as the socially responsible and influencing the views of the society. Third refers to the methodology used in the survey and is the presentation of the research problems and thesis. It is also a thorough analysis of the chosen animated movies.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies