Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

CRM AS A STRATEGY FOR DEVELOPEMENT OF COMPETITIVENESS IN A LOGISTIC COMPANY

Tytuł:
CRM AS A STRATEGY FOR DEVELOPEMENT OF COMPETITIVENESS IN A LOGISTIC COMPANY
CRM JAKO STRATEGIA KSZTAŁTOWANIA KONKURENCYJNOŚCI W PRZEDSIĘBIORSTWIE BRANŻY LOGISTYCZNEJ
Autorzy:
Jacek, Beniamin
Słowa kluczowe:
competitiveness - CRM - logistic - strategy
CRM - konkurencyjność - logistyka - strategia
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Celem niniejszej pracy jest ukazanie strategii CRM jako skutecznej strategii odniesienia przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa w obliczu dynamicznie zmieniających się warunków na rynku usług transportowych. Ponadto w pracy zwrócono uwagę na istotę kapitału ludzkiego oraz sposobu jego zarządzania jako czynnika kluczowego.Całość pracy składa się z czterech rozdziałów. Rozdział pierwszy przedstawia tematykę konkurencyjności, jej rodzaje i metody analizy. Rozdział drugi poświęcony jest strategiom konkurencji, ich budowie, i przesłankom wyboru. Trzeci rozdział przedstawia szeroko pojętą branżę TSL, charakterystykę przedmiotu badań, a także metody i narzędzia badawcze. Ostatni rozdział poświęcony jest strategii CRM, jej analizie i ocenie efektów wdrożenia jej w życie.Praca powstała na podstawie dostępnej literatury przedmiotu, źródeł internetowych, dokumentacji wewnętrznej oraz strony internetowej firmy TAG Spezialtransporte & Projektlogistik Patricia Wiesiollek-Tkocz. W pracy oparto się także na przeprowadzonych badaniach wśród personelu firmy, w oparciu o stworzony kwestionariusz, a także na obserwacjach własnych i swobodnie przeprowadzonych wywiadach.

The aim of this paper is to present the CRM strategy as an effective way to achieve a competitive advantage in the face of rapidly changing conditions in the transport market. In addition, the work highlighted the essence of human capital and the manner of the management as a key factor. The whole work consists of four chapters. The first chapter presents the theme of competitiveness, its types and methods of analysis. The second chapter is devoted to the strategies of competition, its structure, and postulates of choice. The third chapter presents the wide-ranging TSL branch, the characteristic of the company as well as the methods and research tools. The last chapter is devoted to the CRM strategy, her analysis and evaluation of the effects of the implementation.The work was based on the available literature, Internet sources, internal documentation and the website of the company TAG Spezialtransporte & Projektlogistik Patricia Wiesiollek-Tkocz. The paper was based on studies include personnel of the company based on the created questionnaire, as well as on own observations and freely conducted interviews.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies