Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Znaczenie wizerunku firmy jako pracodawcy przy wyborze miejsca pracy przez studentów

Tytuł:
Znaczenie wizerunku firmy jako pracodawcy przy wyborze miejsca pracy przez studentów
The importance of employer image in selecting work place by students.
Autorzy:
Kamińska, Agata
Słowa kluczowe:
absolwent, employer branding, rynek pracy, wizerunek
employer branding, graduate, image, labour market
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The following work brought closer to the essence of building the company's image as an employer (employer branding), tools and techniques used in this process and the conditions existing in Poland. It was decided to respond on the question on the basis of empirical research whether and how students seek information about potential employers and what activities related to employer branding deem most attractive? Studies conducted in the form of a questionnaire verified that respondents are looking for information about future jobs, and that the most common source of these data is the official company profile on social networks. Moreover, the most important feature of the future employer respondents were business profile and vacancies on position there are interesting in.

W pracy przybliżono istotę budowania wizerunku firmy jako pracodawcy (employer brandingu), narzędzia i techniki w nim wykorzystywane oraz uwarunkowania procesu występujące w Polsce. Postanowiono odpowiedzieć na podstawie badań empirycznych na pytanie czy i w jaki sposób studenci szukają informacji na temat potencjalnych pracodawców oraz, które działania związane z employer brandingiem uznają za najatrakcyjniejsze? Badania przeprowadzone w formie ankiety zweryfikowały, że respondenci szukają informacji o przyszłych miejscach pracy oraz, że najpopularniejszym źródłem tych danych jest oficjalny profil firmy na portalach społecznościowych. Co więcej najważniejsza cechą przyszłego pracodawcy dla badanych były profil działalności oraz wakaty na interesujące ich stanowisko.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies