Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Analysis of Employer Branding strategy the largest consulting firms from so-called Big Four

Tytuł:
Analysis of Employer Branding strategy the largest consulting firms from so-called Big Four
Analiza strategii Employer Brandingowej na przykładzie największych firm konsultingowych z tzw. Wielkiej Czwórki.
Autorzy:
Krawiec, Magdalena
Słowa kluczowe:
employer branding, budowanie wizerunku pracodawcy, wielka czwórka
employer branding, big four
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The aim of this research paper paper is analysis of image the four largest international firms offering financial audit for companies. It contains characteristics of employer branding tools, both external and internal. Based on available materials on websites and profiles in the media community of firms from so-called Big Four, I will present how in practice a brand image is being built as employers by choice. With purpose also showing effects from building the effective strategy up employer branding of employees with examples of measures led for those present and potential candidates. This work is helping also what lines to understand is playing employer branding in the realization of other strategic objectives in large corporations. This work is helping also what meaning to grasp has employer branding in the realization of other strategic objectives in large corporations such as Ernst & Young, Deloitte, KPMG and PwC.

Celem pracy licencjackiej jest analiza wizerunku czterech największych firm zajmujących się audytem finansowym przedsiębiorstw jako pracodawców. Zdefiniowane zostały podstawowe narzędzia wykorzystywane w employer brandingu zarówno na zewnątrz jak i wewnątrz organizacji. Na podstawie dostępnych materiałów na stronach internetowych oraz profilach w mediach społecznościowych firm konsultingowych z tzw. Wielkiej Czwórki przedstawię jak w praktyce budowany jest wizerunek marki jako pracodawcy z wyboru. Celem jest także pokazanie efektów z budowania skutecznej strategii employer brandingu w postaci przykładów działań prowadzonych dla obecnych pracowników i potencjalnych kandydatów. Niniejsza praca pomaga także zrozumieć jaką rolę odgrywa employer branding w realizacji innych celów strategicznych w dużych organizacjach takich jak Ernst & Young, Deloitte, KPMG oraz PwC.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies