Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Designing a Package of Services - Analysis of Factors Affecting the Design of a Package of Services on the Basis of the analysis offer of Hosting Companies.

Tytuł:
Designing a Package of Services - Analysis of Factors Affecting the Design of a Package of Services on the Basis of the analysis offer of Hosting Companies.
Projektowanie pakietu usług – analiza czynników mających wpływ na projektowanie pakietu usług na podstawie analizy oferty firm hostingowych.
Autorzy:
Twardosz, Agnieszka
Słowa kluczowe:
badania marketingowe w sieci - budowa pakietu usług hostingowych - strategie biznesu - środowisko internetowe
business strategies - Internet environment - hosting services package building – online marketing research
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The aim of the thesis entitled “Designing a Package of Services - Analysis of Factors Affecting the Design of a Package of Services on the Basis of the analysis offer of Hosting Companies” is to present the companies starting their online activities with the tools and prospects for the development of the company on the Internet. For this purpose, the analysis of the hosting offers of the companies such as nazwa.pl, home.pl and ovh.pl will be carried out. These online companies provide services thanks to which an entrepreneur can switch the business operations from the traditional market to the Internet or directly start building the brand on the Internet.The thesis consists of three parts. The first chapter presents the strategies and models of business building on the Internet. The second chapter describes the characteristics of the Internet environment. The third chapter is based on a comparison of packages of hosting services, giving the companies the possibility for an online presence.The thesis is based on the analysis of literature, Internet sources and information from the websites of hosting companies. It also consists of self-knowledge on the Internet services and conclusions drawn from the comparison of the offers of hosting providers.

Celem niniejszej pracy pt.: „Projektowanie pakietu usług – analiza czynników mających wpływ na projektowanie pakietu usług, na podstawie analizy oferty firm hostingowych” jest ukazanie przedsiębiorstwom rozpoczynającym działalność w sieci, narzędzi i możliwości służących do rozwoju firmy na rynku internetowym. W tym celu zostanie przeprowadzona analiza ofert firm hostingowych takich jak: nazwa.pl, home.pl oraz ovh.pl. Są to firmy świadczące usługi, dzięki którym przedsiębiorca może przenieść działalność z rynku tradycyjnego do sieci lub bezpośrednio rozpocząć budowanie marki w Internecie. Cała praca składa się z trzech części. Rozdział pierwszy przedstawia strategie i modele budowania biznesu w sieci. W rozdziale drugim opisana jest charakterystyka środowiska Internetu. Rozdział trzeci opiera się na porównaniu pakietów usług hostingowych, dających możliwość zaistnienia firm w sieci. Praca jest oparta na analizie literatury przedmiotu, źródeł internetowych oraz na informacjach pochodzących ze stron firm hostingowych. W pracy została również wykorzystana własna wiedza dotycząca usług internetowych oraz wnioski pochodzące z porównania ofert usługodawców hostingowych.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies