Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

System identyfikacji wizualnej i jego zmiana na przykładzie przedsiębiorstwa usługowego Unite Group.

Tytuł:
System identyfikacji wizualnej i jego zmiana na przykładzie przedsiębiorstwa usługowego Unite Group.
Corporate Visual Identity System and its change on the example of Unite Group enterprise
Autorzy:
Kasza, Martyna
Słowa kluczowe:
Słowa kluczowe: akademiki studenckie – rebranding – system identyfikacji wizualnej – tożsamość marki
Keywords: brand identity – Corporate Visual Identity – rebranding – student accommodation
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Visual communication is one of the elements that is to shape the company`s image, and thus build its competitive advantage. Creating visual identification systems is a long-term process that requires the strategy that is deliberate and professionally prepared. These are the activities that support and complement the brand identity that directly translate into the company`s image improvement. Corporate Visual Identification systems are multifunctional, but the most im-portant is the information function that allows for establishing a dialogue with the consumer through the use of visual perception. Student dormitories in the United Kingdom need to carefully devel-op their offers based on the specific market segment, while differentiating them in a manner that would correspond to the students from multicultural society .These concepts directly related to shaping the image and the identity, designing the process and change management in the field of CVI have been presented in the thesis. Based on the research carried out, it was found that the most important step in the whole process are preparations based on a professional analysis of all the factors affecting the image of the company.

Komunikacja wizualna jest jednym z elementów kształtowania wizerunku przedsiębiorstwa, a co za tym idzie – budowania przewagi konkurencyjnej. Tworzenie systemów identyfikacji wizualnej to proces długofalowy, który wymaga przemyślanej i profesjonalnie przygotowanej strategii. Są to działania, które wspierają i dopełniają tożsamość marki, co bezpośrednio przekłada się na poprawę jej wizerunku. Systemy identyfikacji wizualnej spełniają wszelakie funkcje, jednak, jako najważniejszą traktuje się funkcję informacyjną, która pozwala na nawiązanie dialogu z konsumentem poprzez oddziaływanie na jego percepcję wzrokową. Akademiki studenckie w Wielkiej Brytanii muszą starannie budować swoje oferty w oparciu o specyficzny segment rynku, jednocześnie różnicując je w sposób dopasowany do multikulturowości swoich konsumentów. W niniejszej pracy przedstawiono pojęcia związane bezpośrednio z kształtowaniem wizerunku, tożsamości oraz procesem projektowania i zarządzania zmianą w zakresie SIW. Na podstawie przeprowadzonych badań stwierdzono, że kluczowym etapem w całym procesie rewitalizacyjnym są przygotowania oparte na profesjonalnej analizie wszystkich czynników oddziałujących na wizerunek danego przedsiębiorstwa.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies