Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Identyfikacja postaw konsumentów wobec konsolidacji usług na rynku na przykładzie sieci Plus

Tytuł:
Identyfikacja postaw konsumentów wobec konsolidacji usług na rynku na przykładzie sieci Plus
The indentifying the consumers stance on the consolidation of the available services on the market, using the example of the phone and Internet service provider Plus
Autorzy:
Rucka, Anna
Słowa kluczowe:
konsument, konsolidacja, postawy konsumenckie
consument, consolidation, consumer behaviour
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The aim of this thesis was to indentify the consumers stance on the consolidation of the available services on the market, using the example of the phone and Internet service provider Plus. The thesis had been divided into two parts: Teoretical and Experimental. The Teoretical part consists of two chapters including consumer stances on the market and services and the meaning of the term Consolidation. The third chapter is dedicated to the company Polkomtel Sp. z o.o. which is the subject of the research. The last part, Experimental, consists of methodological stances of the consumers in regards of the research and also the analysis of the materials gathered during the research process. The research was conducted on the clients of the phone and Internet service provider, Plus GSM using the method of diagnostic survey. The analysis of the answers provided by the clients provided the means to identify the stance and opinion of those consumers on the consolidation of the various services available on the market.

Celem niniejszej pracy była identyfikacja postaw konsumenckich wobec konsolidacji usług na rynku na przykładzie sieci Plus. Praca została podzielona na część teoretyczną i empiryczną. Część teoretyczna obejmuje dwa rozdziały dotyczące postaw konsumentów i pojęcia konsolidacji. Trzeci rozdział jest poświęcony podmiotu badań, a więc firmie Polkomtel Sp. z o.o. Ostatnia część empiryczna obejmuje metodologiczne podstawy badań własnych oraz analizę zebranego w badaniach materiału. Badania zostały przeprowadzone wśród klientów salonu Plus GSM przy wykorzystaniu metody sondażu diagnostycznego. Analiza uzyskanych od klientów odpowiedzi umożliwiła identyfikację postaw i opinii klientów Plusa wobec konsolidacji usług na rynku w zakresie różnych branż.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies