Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Behavior determinants in case of UBER consumer. An empirical study.

Tytuł:
Behavior determinants in case of UBER consumer. An empirical study.
Wyznaczniki zachowań konsumenckich na przykładzie firmy UBER. Studium empiryczne.
Autorzy:
Włodarczyk, Andrzej
Słowa kluczowe:
consumer, consumers decisions, consumers behaviour, consumer choces, uber
konsument, decyzje konsumenckie, zachowania konsumenckie, wybory konsumenckie, uber
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
In this paper, an attempt is made to answer what features of services provided by the UBER international transportation company are most crucial to their clients, and whether UBER selects its priorities regarding their subcontractors according to its clients' expectations. A comparison of life choices, made by UBER's clients and CBOS polls regarding same issues will also be made. Conclusions from those polls could be used in making offers for clients who value innovation, for startup companies, which plan to use methods associated with the newly formed „sharing economy”, and as a base for future reflection on related issues.

Poniższa praca jest próbą odpowiedzenia na pytanie jakie cechy produktu oferowanego przez międzynarodową firmę transportową Uber są najważniejsze z punktu widzenia klientów tej firmy, stwierdzenia czy firma określając priorytety w dobrze współpracowników postępuje zgodnie z oczekiwaniami swoich klientów. Praca ma tak że na celu porównanie niektórych życiowych decyzji, podejmowanych przez klientów, względem takich samych decyzji oraz zachowań opisanych i usystematyzowanych przez Centrum Badania Opinii Społecznej. Wyniki badań można zastosować przy tworzeniu ofert dla klientów ceniących sobie innowacje oraz przy zakładaniu firm mających za cel korzystanie z metod związanych z nowo powstałą i dopiero co rozwijającą się ‘ekonomią dzielenia’, a tak że jako bazę do dalszych rozważań na pokrewne tematy.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies