Tytuł pozycji:
Behavior determinants in case of UBER consumer. An empirical study.
In this paper, an attempt is made to answer what features of services provided by the UBER international transportation company are most crucial to their clients, and whether UBER selects its priorities regarding their subcontractors according to its clients' expectations. A comparison of life choices, made by UBER's clients and CBOS polls regarding same issues will also be made. Conclusions from those polls could be used in making offers for clients who value innovation, for startup companies, which plan to use methods associated with the newly formed „sharing economy”, and as a base for future reflection on related issues.
Poniższa praca jest próbą odpowiedzenia na pytanie jakie cechy produktu oferowanego przez międzynarodową firmę transportową Uber są najważniejsze z punktu widzenia klientów tej firmy, stwierdzenia czy firma określając priorytety w dobrze współpracowników postępuje zgodnie z oczekiwaniami swoich klientów. Praca ma tak że na celu porównanie niektórych życiowych decyzji, podejmowanych przez klientów, względem takich samych decyzji oraz zachowań opisanych i usystematyzowanych przez Centrum Badania Opinii Społecznej. Wyniki badań można zastosować przy tworzeniu ofert dla klientów ceniących sobie innowacje oraz przy zakładaniu firm mających za cel korzystanie z metod związanych z nowo powstałą i dopiero co rozwijającą się ‘ekonomią dzielenia’, a tak że jako bazę do dalszych rozważań na pokrewne tematy.