Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Efekty outsourcingu jako metody zarządzania jakością

Tytuł:
Efekty outsourcingu jako metody zarządzania jakością
The effects of outsourcing as a method of quality management
Autorzy:
Kopacz, Magdalena
Słowa kluczowe:
outsourcing, zarządzanie jakością, normy ISO.
outsourcing, norms, ISO, quality, quality management
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The thesis has 4 parts. The first one is about quality management & the norms. The second one presents outsourcing in theory. The third one shows outsourcing in practice. The last one is the practical one - it is describing the analysis of the empirical examinations which were carried out with questionnaire forms – this was to show the hypothesis was right.

Praca zbudowana jest z czterech rozdziałów, dwóch teoretycznych i dwóch praktycznych. W pierwszym z nich opisano teoretyczne aspekty zarządzania jakością, podjęto tematykę związaną z normami. Rozdział drugi opisuje teoretyczne aspekty outsourcingu. W trzecim rozdziale, poruszono problematykę praktycznego zastosowania outsourcingu. W rozdziale czwartym, analizie poddano wyniki badań przeprowadzonych za pomocą kwestionariusza ankietowego w dziesięciu przedsiębiorstwach korzystających z outsourcingu.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies