Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

The hashtag - new challenge for the trademark law

Tytuł:
The hashtag - new challenge for the trademark law
Hasztag - nowe wyzwanie dla prawa znaków towarowych
Autorzy:
Nowak, Dawid
Słowa kluczowe:
prawo własności intelektualnej, prawo znaków towarowych, znak towarowy, hasztag
intellectual property law, trademark law, trademark, hashtag
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Celem opracowania jest przedstawienie zagadnień związanych z nową formą oznaczeń, zwaną hasztagami, z perspektywy prawa znaków towarowych. Analizie poddane zostały kwestie rejestracji takich oznaczeń jako znaków towarowych oraz potencjalnych naruszeń prawa ochronnego na znak towarowy w takiej formie. Rozważania dotyczą problemów, które mogą odnosić się do zagadnienia hasztagów ze względu na cechy charakterystyczne tych oznaczeń.

The aim of this thesis is presenting the issues posed by the new designation form, called the hashtag, from the trademark law point of view. Registration of such marks as trademarks and the potential violation of protection rights of such forms, were analised in this thesis. The contempations concern problems which may refer to the characteristic features of the hashtags.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies