Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

The Foundation Media as part of the image strategy. Case Study Radio ZET Foundation and TVN Foundation „you are not alone”.

Tytuł:
The Foundation Media as part of the image strategy. Case Study Radio ZET Foundation and TVN Foundation „you are not alone”.
Działalność fundacji medialnych jako element strategii wizerunkowej. Analiza przypadku Fundacji Radia Zet i Fundacji TVN nie jesteś sam
Autorzy:
Hadała, Katarzyna
Słowa kluczowe:
media, media marketing, image strategy, media foundations
media, marketing medialny, strategia wizerunkowa, fundacje medialne
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Social activities, which in the case of media companies enter into the realm of CSR has an impact on how to receive a brand by consumers. It serves, in fact, create a positive image and reputation of a trustworthy. Especially since in the name of the foundation often appear logo media organizations, through which a foundation was established. Of course, taking into account the foundation of media to one of the methods to promote the media in the media is not intended to undermine the essence of their actions. However, there is no denying that the appointment of such organizations raise the positive connotations and affects the image of the medium. This leads to the transfer of positive associations with the brand foundation for the media brand. The subject of this Master Diploma Thesis are the two media foundations: Radio ZET Foundation and TVN Foundation "you are not alone." Efforts were made to demonstrate that they are part of image strategy of media companies. The paper presents the essential elements for creating image strategy media organization, we analyzed the foundations and media have attempted to examine their visibility and image through a survey.

Działalność prospołeczna, która w przypadku przedsiębiorstwa medialnego wchodzi w sferę Społecznej Odpowiedzialności Biznesu ma wpływ na sposób odbierania marki przez odbiorców. Służy w istocie kreowaniu pozytywnego wizerunku i reputacji firmy godnej zaufania. Zwłaszcza, że w nazwie fundacji pojawiają się często logotypy organizacji medialnych, przez które dana fundacja została powołana. Oczywiście zaliczenie fundacji medialnych do jednej z metod promowania mediów w mediach nie ma na celu podważenia istoty ich działania. Niemniej jednak nie da się ukryć, że powoływanie takich organizacji budzi pozytywne konotacje i wpływa na wizerunek danego medium. Prowadzi do przenoszenia pozytywnych skojarzeń z marki fundacji na markę medialną. Przedmiotem niniejszej pracy są dwie fundacje medialne: Fundacja Radia ZET i Fundacja TVN „nie jesteś sam”. Starano się wykazać, iż stanowią one element strategii wizerunkowej przedsiębiorstw medialnych. W pracy zaprezentowano istotne elementy dla tworzenia strategii wizerunkowej organizacji medialnej, poddano analizie fundacje medialne oraz podjęto próbę zbadania ich rozpoznawalności i wizerunku poprzez badanie ankietowe.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies