Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Employer branding w zarządzeniu zasobami ludzkimi na przykładzie VW Poznań

Tytuł:
Employer branding w zarządzeniu zasobami ludzkimi na przykładzie VW Poznań
Employer branding in the human resources management on the example of VW Poznan
Autorzy:
Molenda, Ewelina
Słowa kluczowe:
employer branding, kultura organizacyjna firm, strategia, wizerunek firmy
employer branding, corporate culture, strategy, brand image
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Employer branding is an important strategy for many companies, nowadays. EB is creating the image of an employer of choice. The term employer branding was first used in 2001. This essay consists of four chapters. The first chapter describes human resources management as the basis of the company’s functioning. The second chapter presents the employer branding as a way of the business management. The third chapter describes the company Volkswagen Poznan. The fourth chapter, based on the own research, presents the attractiveness of the company (the characteristics of the study group, recognition of employer brand, the attractiveness of employment and working conditions, research conclusions). The basic area of the research was Volkswagen company in Poznan. 60 people were surveyed by questionnaire, the sample), included 12 women and 48 men. Four age categories were distinguished: 18-25 years (18 people), 26-35 years (18 people), 36-50 years (12 people) over 50 years (12 people). Respondents were also differentiated by such features as gender, education, and work experience.

Obecnie „employer branding” jest istotną strategią wielu przedsiębiorstw. EB oznacza kreowanie wizerunku pracodawcy z wyboru. Terminu „employer branding” po raz pierwszy użyto w roku 2001. Praca składa się z czterech rozdziałów. Rozdział pierwszy opisuje zarządzanie zasobami ludzkimi jako podstawę funkcjonowania przedsiębiorstwa. Rozdział drugi przedstawia „employer branding” jako sposób zarządzania przedsiębiorstwem. Rozdział trzeci opisuje firmę VW Poznań. Rozdział czwarty przedstawia atrakcyjność firmy w badaniach własnych (charakterystykę badanej grupy, rozpoznawalność marki pracodawcy, atrakcyjność zatrudniania oraz warunków pracy, wnioski z badań). Podstawowy teren badań własnych stanowiła firma Volkswagen w Poznaniu. Badaniem sondażowym za pomocą ankiety objęto 60 osób – próba przejściowa (od 30 do 100 osób), w tym 12 kobiet i 48 mężczyzn. Wyróżniono cztery kategorie wiekowe: 18-25 lat (18 osób), 26-35 lat (18 osób), 36-50 lat (12 osób), powyżej 50 lat (12 osób). Czynnikami różnicującymi respondentów były również takie cechy, jak płeć,wykształcenie oraz staż pracy.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies