Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Identification of factors influencing the choice of supplier in the B2B sector

Tytuł:
Identification of factors influencing the choice of supplier in the B2B sector
Identyfikacja czynników wpływających na wybór dostawcy w sektorze B2B
Autorzy:
Szafraniec, Karolina
Słowa kluczowe:
B2B – dostawca – logistyka zaopatrzenia – relacje partnerskie
B2B – partner relations- supplier- supply logistic
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
This paper contains issues about logistics, especially supply logistics and relation of provider-buyer. I show the major factors of choosing suppliers, methods of selection and rating of them. Supply process was shown in B2B environment, it means in business market. Main goal of this study was identification of agents, which determine choosing of provider. All of them was presented in example of B2B sector in advertisement branch. Problem of partner relations was presented. Partnership is a key to manage business. Developing of client-supplier relationship is trending in case to hold market position. Research analysis is going to show that all criteria must be supplemented by good partnership to become significant provider on the market.

W pracy zostało poruszone zagadnienie logistyki, a w szczególności logistyki zaopatrzenia. Tematyka pracy dotyczy relacji dostawca- nabywca. W tekście przedstawiono główne czynniki wyboru dostawców, metody wyboru i oceny dostawców. Proces zaopatrzenia został ukazany na tle rynku B2B, czyli rynku przedsiębiorstw. Celem badań była identyfikacja czynników determinujących wybór dostawcy. Wszystko zostało opracowane na podstawie sektora B2B w branży reklamowej. Pokazano zagadnienie relacji partnerskich. Partnerstwo stanowi istotę prowadzenia biznesu na rynku przedsiębiorstw. Umacnia się trend w kierunku rozwijania relacji klient- dostawca, by utrzymać pozycję na rynku. Analiza badań ma pokazać , że same kryteria muszą zostać uzupełnione o współpracę opartą o dobre relacje partnerskie, by być liczącym się dostawcą na rynku gospodarczym.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies