Tytuł pozycji:
Packaging as a tool for influencing consumer choices on the example of a food product.
Celem niniejszej pracy pt.: „Opakowanie jako narzędzie wpływające na wybory konsumenckie na przykładzie produktu spożywczego” jest wyłonicie determinantów, które w największym stopniu przyczyniają się do zakupu danego produktu przez potencjalnego klienta. Praca ma na celu także ukazać jak opakowanie wpływa na wizerunek samego produktu, głównie w oparciu o produkt spożywczy jakimi są ciastka zbożowe ale także zostało zaakcentowany wątek sektora usługowego i wyjaśnienie czym dla usługi jest opakowanie. W tym celu przeprowadzone zostały badania wśród internautów wieku 18 lat i więcej, czyli osób, które mogą podążać za modą i w większości prowadzą własne gospodarstwo domowe. Praca licencjacka składa się z trzech części. Rozdział pierwszy jest teoretycznym wprowadzeniem pojęcia konsumenta indywidualnego, poprzez ich zachowania zakupowe i czynniki na nie wpływające. Rozdział drugi skupia się na szczegółowych elementach opakowania. Rozdział trzeci jest poświęcony badaniu i analizie wyników badania.Praca oparta jest na analizie literatury przedmiotu, źródeł internetowych. Wykorzystano również własną wiedzę z zakresu hotelarstwa oraz wnioski wysnute w procesie analizy badania.
The aim of thesis entitled „Packaging as a tool for influencing consumer choices on the example of a food product” is to show the determinants, which are most affected to purchasing the product by potencial consumer. The thesis also shows how packaging affects to product image, mainly based on cereal cookies. In the contant there is also thread of service sector with explanation what is for them package. For this purpose there was carried out the research in a group of surfers 18< years old, who run their own household and possibly keen on follow the trends. Contention has 3 parts. The first chapter presents theoretical introduction to concepts: indyvidual customer by their buying behaviour and what factors influance themselvs. Second chapter focused on specific packing elements. The third chapter is dedicated to results of research. The thesis is based on the analysis of literature, Internet sources and information from the websites. There is also consisted self-knowledge about hotel marketing and research results with descriptions.