Tytuł pozycji:
Zaangażowanie w społeczną odpowiedzialność biznesu na przykładzie przedsiębiorstw z branży produktów szybkozbywalnych
Fast moving consumer goods manufacturers offer products of daily use by acting on almost any consumer, so it is important to conduct by these companies Corporate Social Responsibility. The aim of this study is to present the genesis, development, best practices and key areas related to corporate social responsibility. Author by using a case study, based on ISO 26000 brings the action of the companies from trade of the fast moving consumer goods in favor of corporate social responsibility. Analysis was conducted, to show how large companies manage in Poland social responsibility having regard the guidelines of ISO, and how to maintain a balance between the objectives of business and minimizing the impact on the environment and society.
Producenci dóbr szybkozbywalnych oferują produkty codziennego użytku, oddziałując na niemalże każdego konsumenta, dlatego tak ważne jest prowadzenie przez te przedsiębiorstwa biznesu społecznie odpowiedzialnego. Celem niniejszej pracy jest przedstawienie genezy, rozwoju, dobrych praktyk oraz kluczowych obszarów związanych ze społeczną odpowiedzialnością biznesu. Autor dzięki wykorzystaniu studium przypadku, na podstawie normy ISO 26000 przybliża działania przedsiębiorstw z branży dóbr szybkozbywalnych na rzecz społecznej odpowiedzialności biznesu. Analizę przeprowadzono, aby zaprezentować jak duże koncerny zarządzają w Polsce społeczną odpowiedzialnością biznesu, mając na uwadze wytyczne standardu ISO, oraz w jaki sposób zachowują równowagę między celami biznesowymi a minimalizowaniem wpływu na środowisko naturalne i społeczeństwo.