Tytuł pozycji:
ANALIZA CZYNNIKÓW MOTYWACYJNYCH W POKOLENIU X I Y
Tematem pracy jest analiza czynników motywacyjnych w pokoleniu X i Y. W tym celu zostało przeprowadzonych 110 ankiet metodą internetową (CAWI). Badaniu zostali poddani pracownicy pokolenia X i Y. Zmieniające się społeczeństwo wytwarza coraz to nowsze potrzeby, które głównie wiążą się z dobrami materialnymi. Jednym z najważniejszych elementów, przez które respondenci podejmują zatrudnienie jest wynagrodzenie i jego wysokość. Wszystkie różnice, które dzielą pokolenie X i Y są dla firmy pozytywnym zjawiskiem i generują korzyści.
The theme of the work is to analyze the motivating factors in the generation X and Y. For this purpose were conducted 110 surveys using the Internet (CAWI). Study underwent employees generations X and Y. The changing society produces newer and newer needs, which are mainly associated with material goods. One of the key elements by which the respondents take the employment is paid and the amount thereof. All the differences that divide generations X and Y are the company's positive development and generate benefits.