Tytuł pozycji:
Implementation of a control interface on smartwatch with Android wear system for the game created in Unity engine
- Tytuł:
-
Implementation of a control interface on smartwatch with Android wear system for the game created in Unity engine
Stworzenie interfejsu sterowania na inteligentny zegarek smartwatch z systemem Android Wear do gry wykonanej przy pomocy silnika Unity
- Autorzy:
-
Poręba, Grzegorz
- Słowa kluczowe:
-
Interfejs sterowania na inteligenty zegarek, Zdalne sterowanie inteligentnym zegarkiem, Gra na inteligentny zegarek, Inteligentny zegarek jako kontroler, Interfejs sterowania na smartwatch, Zdalne sterowanie smartwatchem, Gra na smartwatch, Smartwatch jako kontroler, Interfejs sterowania na Android Wear, Zdalne sterowanie na Android Wear, Android Wear kontroler
Smartwatch control interface, Smartwatch remote control, Smartwatch game, Smartwatch as controller, Android Wear control interface, Android Wear remote control, Android Wear gaming, Android Wear controller
- Język:
-
angielski
- Dostawca treści:
-
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
-
Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Thesis goal is to discover and describe a method to implement control interface for smartwatch with Android Wear system, which will send its sensor data to a game created in Unity for smartphone with Android system.After further analysis of the topic the conclusion had been made that the thesis requires at least two projects to be created to fully conclude potential of the solution, as well as problems appearing in it: firstly, project of the game which requires steering data sent in short intervals and secondly, project of the game for which steering happens with undetermined delays after sensor turns on and after sensor gathers the data.In conclusion, two satisfactory solutions were created and described. The most significant issue is the fact that not all available on device sensors may be used for gaming - among reasons are that some of them do not return data in short intervals and some should not be used, because of safety reasons
Celem pracy jest znalezienie i opisanie metody na zaimplementowanie interfejsu sterowania na inteligentny zegarek z systemem Android Wear, który wyśle dane sensoryczne do gry stworzonej w Unity na smartfon z systemem Android.Po wstępnej analizie tematu, został wyciągnięty wniosek, że praca będzie wymagała stworzenia przynajmniej dwóch projektów gier, aby w pełni podsumować i opisać możliwości rozwiązania jak i problemy występujące podczas implementacji: po pierwsze, projekt gry, w której sterowanie odbywa się za pomocą danych sterowania przesyłanych w krótkich interwałach czasowych i po drugie projekt gry, w której sterowanie odbywa się za pomocą danych sterowania otrzymywanych po nieokreślonych opóźnieniach od włączeniu czujnika i zebrania przez niego danych.Podsumowując, dwa satysfakcjonujące rozwiązania zostały stworzone i opisane. Najbardziej znaczącym problemem, który się pojawił był fakt że nie wszystkie dostępne na urządzeniu czujniki mogą zostać użyte na potrzeby sterowania w grze - powodami między innymi było to, że niektóre czujniki zwracają dane w długich interwałach czasowych oraz że niektóre czujniki nie powinny zostać użyte ze względów bezpieczeństwa.