Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Implementation of a control interface on smartwatch with Android wear system for the game created in Unity engine

Thesis goal is to discover and describe a method to implement control interface for smartwatch with Android Wear system, which will send its sensor data to a game created in Unity for smartphone with Android system.After further analysis of the topic the conclusion had been made that the thesis requires at least two projects to be created to fully conclude potential of the solution, as well as problems appearing in it: firstly, project of the game which requires steering data sent in short intervals and secondly, project of the game for which steering happens with undetermined delays after sensor turns on and after sensor gathers the data.In conclusion, two satisfactory solutions were created and described. The most significant issue is the fact that not all available on device sensors may be used for gaming - among reasons are that some of them do not return data in short intervals and some should not be used, because of safety reasons

Celem pracy jest znalezienie i opisanie metody na zaimplementowanie interfejsu sterowania na inteligentny zegarek z systemem Android Wear, który wyśle dane sensoryczne do gry stworzonej w Unity na smartfon z systemem Android.Po wstępnej analizie tematu, został wyciągnięty wniosek, że praca będzie wymagała stworzenia przynajmniej dwóch projektów gier, aby w pełni podsumować i opisać możliwości rozwiązania jak i problemy występujące podczas implementacji: po pierwsze, projekt gry, w której sterowanie odbywa się za pomocą danych sterowania przesyłanych w krótkich interwałach czasowych i po drugie projekt gry, w której sterowanie odbywa się za pomocą danych sterowania otrzymywanych po nieokreślonych opóźnieniach od włączeniu czujnika i zebrania przez niego danych.Podsumowując, dwa satysfakcjonujące rozwiązania zostały stworzone i opisane. Najbardziej znaczącym problemem, który się pojawił był fakt że nie wszystkie dostępne na urządzeniu czujniki mogą zostać użyte na potrzeby sterowania w grze - powodami między innymi było to, że niektóre czujniki zwracają dane w długich interwałach czasowych oraz że niektóre czujniki nie powinny zostać użyte ze względów bezpieczeństwa.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies