Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Przydatność biznesplanu w kontekście stopnia innowacyjności przedsięwzięcia.

Tytuł:
Przydatność biznesplanu w kontekście stopnia innowacyjności przedsięwzięcia.
Suitability of the business plan in the context of the degree of innovation of the project.
Autorzy:
Szyba, Joanna
Słowa kluczowe:
business plan, innovation
biznesplan, innowacyjność
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Szyba Joanna (2016). Suitability of the business plan in the context of the degree of innovation of the project. Master's thesis under direction of dr Michał Baran, Cracow, Institute of Economics, Finance and Management, UJ, 77 pages, 55 pos. bibl., 6 attachments.AbstractThe aim of the presented work is to describe the suitability of the business plan in the context of the degree of innovation of the project. The work consists four chapters, including three theoretical, plans, business plans and the concept of innovation and one empirical, which supports applied, proving it describing selected in terms of innovation, portions of the business plan of the company and the appearance of difficulties in applying such a business plan in the real conditions prevailing in the market.

Szyba Joanna (2016). Przydatność biznesplanu w kontekście stopnia opisywanego przedsięwzięcia. Praca magisterska pod kierunkiem dr Michała Barana, Kraków: Instytut Ekonomii, Finansów i Zarządzania UJ, s.77, 55 poz. bibl., 6 załączników.StreszczenieCelem przedstawionej pracy jest opisanie przydatności biznesplanu w kontekście stopnia innowacyjności przedsięwzięcia. Praca składa się z czterech rozdziałów, w tym trzech teoretycznych, poświęconych planom, biznesplanom i pojęciu innowacyjności oraz jednego empirycznego, w którym poparto zastosowaną tezę, udowadniając ją opisaniem wybranych pod względem innowacyjności fragmentów biznesplanu firmy RETRO i ukazaniu trudności w zastosowaniu takiego biznesplanu w realnych warunkach panujących na rynku.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies