Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Zarządzanie kulturą organizacyjną, a jej wpływ na pozytywny wizerunek firmy

Tytuł:
Zarządzanie kulturą organizacyjną, a jej wpływ na pozytywny wizerunek firmy
Managing organizational culture and its impact on building a positive image of the company
Autorzy:
Ślazyk, Monika
Słowa kluczowe:
KULTURA ORGANIZACYJNA, WIZERUNEK, ZARZĄDZANIE, FIRMA.
ORGANIZATIONAL CULTURE , IMAGE, MANAGEMENT , COMPANY.
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Istnieje wiele czynników składających się na pozytywny wizerunek firmy. Jednym z nich, rzadko wymienianym w opracowaniach, jest zarządzanie kulturą organizacyjną. Aby z powodzeniem wykorzystać ten element, należy gruntownie zbadać kulturę organizacji, w której chcemy wprowadzić zmiany, wówczas będzie możliwa diagnoza oraz opis zmian i działań, jakie możemy wprowadzić, żeby wzmocnić pozytywny wizerunek przedsiębiorstwa. W trzech rozdziałach pracy została opisana geneza, typy, elementy i modele kultury organizacyjnej, komunikacja wizualna i corporate identity, metody badawcze oraz paradygmaty zarządzania kulturą organizacyjną. Czwarty rozdział to potwierdzenie tezy zawartej w tytule pracy, wykazana na przykładzie zakładu usługowo-produkcyjnego.

There are many factors that contribute to the positive image of the company. One of them, rarely cited in the studies, is to manage the organizational culture . To use this item, you must thoroughly explore the culture of the organization in which you want to make changes, it will be possible diagnosis and a description of changes and actions that we can make to strengthen the positive image of the company. In the three chapters of the work has been described ori-gins, types, elements and models of organizational culture, visual communication and corpo-rate identity, research methods and paradigms of management organizational culture. The fourth chapter is a confirmation of the thesis concluded in the title, for example factory ser-vice and production.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies