Tytuł pozycji:
Działania marketingowe firm w nowych mediach
New media are the most effective and the most modern marketing tool used by companies today. Over time we can promote your brand on the market, so as to become recognizable on a global scale. But also we can very easily lose reputation and reduce it’s trading company. An important element of the new media is so constantly taking care of customer relationships and continuous monitoring of events and risks, so as to be able to quickly react and protect themselves from adverse consequences. Exploiting the potential of new media can contribute to the rapid development of the company with the ability to interact with the customer and at the same time the possibility of reaching a huge number of potential buyers. The main role is played by a wise and consistent strategy of marketing in the new media. I will be presented marketing activities in new media three selected companies, their characteristics and the consequences of what they bring.
Nowe media są najefektywniejszym oraz najnowocześniejszym narzędziem marketingu wykorzystywanym przez firmy w dzisiejszych czasach. W ciągu chwili możemy wypromować swoją markę na rynku tak aby stała się rozpoznawalna w skali globalnej. Ale również możemy w bardzo łatwy sposób stracić reputację i obniżyć notowania swojej firmy. Ważnym elementem działań w nowych mediach jest więc ciągłe dbanie o relacje z klientami oraz nieustanne monitorowanie zdarzeń i zagrożeń, tak aby móc błyskawicznie zareagować i uchronić się przed niekorzystnymi konsekwencjami. Wykorzystanie potencjału nowych mediów może przyczynić się do szybkiego rozwoju firmy dzięki możliwości interakcji z klientem oraz możliwości docierania jednocześnie do ogromnej liczby potencjalnych nabywców. Dlatego główną rolę odgrywa tutaj mądra i konsekwentna strategia działań marketingowych w nowych mediach. W pracy przedstawione zostaną działania marketingowe w nowych mediach trzech wybranych firm, ich charakterystyka oraz konsekwencje jaki przynoszą.