Tytuł pozycji:
Kultura organizacyjna jako element konkurencyjności firmy
W pracy dyplomowej została zawarta problematyka wpływu kultury organizacyjnej nakonkurencyjność firmy. Badania przeprowadzone zostały przykładzie Billi, jednego,jednego z austriackich supermarketów działających na lokalnym rynku. Przewagakonkurencyjna jest z pewnością bardzo ważnym czynnikiem, od którego zależny jestsukces firmy. Dlatego też warto dokładniej przyjrzeć się temu tematowi. W pracy tejprzebadano również poziom satysfakcji klientów lokalnego rynku. Informacje tezestawiono z teoretycznymi założeniami zawartymi w literaturze fachowej. Ze względuna niską liczebność próby metodę tą może nazwać można studium przypadku.
Master's thesis moves on the organizational culture of the company Billa, one of the Austrian supermarkets operating on the local market. The analysis has been subjected to its impact on competitiveness. Competitive advantage is certainly a very important factor that depends on the success of the company. Therefore, it is worth a closer look at this topic. In this work also examined the level of customer satisfaction of the local market. This information summarizes the theoretical assumptions contained in the literature. Due to the low sample size this method can be called a case study.