Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

A typology of the public relations strategy employed by pharmaceutical firms on the Polish market : an analysis of selected examples and their market conditioning

Tytuł:
A typology of the public relations strategy employed by pharmaceutical firms on the Polish market : an analysis of selected examples and their market conditioning
Autorzy:
Szymańska, Agnieszka
Data publikacji:
2015
Słowa kluczowe:
public relations
public relations strategy
pharmaceutical public relations
PR farmaceutyczny
Język:
angielski
ISBN, ISSN:
05550025
Prawa:
http://ruj.uj.edu.pl/4dspace/License/copyright/licencja_copyright.pdf
Dozwolony użytek utworów chronionych
Linki:
http://www.ejournals.eu/Zeszyty-Prasoznawcze/2015/2-(222)/art/6057/  Link otwiera się w nowym oknie
http://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/21669  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Artykuł
Z punktu widzenia producentów farmaceutyków stosowanie narzędzi komunikacyjnych z zakresu public relations jest bardzo ważnym elementem komunikacji z wieloma grupami otoczenia, zarówno wewnętrznego, jak i zewnętrznego. Zwłaszcza w przypadku tej drugiej kategorii działania piarowskie są często jedynym dostępnym kanałem komunikacji tych organizacji z ich otoczeniem, jako że istniejące przepisy prawa w istotny sposób ograniczają możliwość realizacji innych działań komunikacyjnych, w tym związanych z promocją własnych produktów, a w szczególności ich reklamą. Celem tego artykułu jest analiza wybranych strategii komunikacyjnych (z)realizowanych przez koncerny farmaceutyczne na polskim rynku w okresie ostatnich dekad i ich uwarunkowań rynkowych oraz wyróżnienie ich podstawowej typologii.

From the viewpoint of pharmaceutical companies, the employed tools of communication in the realm of public relations is a very important element of communication with many groups of their milieu, internal as well as external. Especially in the example of the second category, PR activity is often the only available means of communication of these organizations and their milieu, as the existing legal regulations essentially limit the possibility of realizing their communications activities, including those linked with the promotion of their own products, and especially advertising of these products. The goal of this article is to analyze selected communication strategies executed by pharmaceutical companies on the Polish market over the last two decades, and their market conditioning, as well as delineating their basic typologies.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies