Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Rola kultury organizacyjnej w budowaniu wizerunku pracodawcy

Tytuł:
Rola kultury organizacyjnej w budowaniu wizerunku pracodawcy
The role of organizational culture in employer branding
Autorzy:
Mędrak, Weronika
Słowa kluczowe:
employer branding, kultura organizacyjna, marketing, rynek pracy, wizerunek
employer branding, image, labor market, marketing, organizational culture
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The subject of the master’s thesis is the role of organizational culture in building employer’s brand. The thesis consists of the review of definitions and models of organizational culture. It describes the evolution of marketing and its role in organization, the origin and tools of employer branding. The aim of the thesis was to present the role of organizational culture in creating an employer’s brand. It contains a case study which focuses on strategy of employer branding of a company The research were based on qualitative and quantitative analysis of the data gathered by the project team which was responsible for employer branding strategy in one of the local corporation. Conclusions indicate the role of the organizational culture in employer branding.

Tematem pracy magisterskiej jest rola kultury organizacyjnej w kreowaniu wizerunku pracodawcy. Praca zawiera przegląd definicji oraz modelów kultury organizacyjnej, opis ewolucji marketingu i jego roli w organizacji oraz genezę i narzędzia employer brandingu. Celem pracy jest przedstawienie roli, jaką odgrywa kultura organizacyjna w procesie kreowania wizerunku przedsiębiorstwa na rynku pracy. W pracy opisano studium przypadku jednej z krakowskich korporacji. Badania przeprowadzono za pomocą analizy ilościowej i jakościowej dokumentacji zgromadzonej przez zespół projektowy tworzący strategię marketingową w badanej jednostce. W pracy wskazano racje przemawiające za tezą, iż kultura organizacyjna wpływa na wizerunek pracodawcy oraz decyzję pracowników o podjęciu i kontynuowaniu w niej pracy. Analiza wyników badań przeprowadzonych w stanowi uzasadnienie powyższej tezy.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies