Tytuł pozycji:
Efektywne zarządzanie reklamą oraz jej kształtowanie w Internecie na przykładzie reklam Google AdWords
The subject of this thesis is the effective management of advertising and the development of the Internet on the example of Google AdWords. Thesis consists of four chapters. The first chapter covers the issues of the essence of media management. Place a Google search on the web is a subject of the next chapter. The third chapter was devoted to issues related to running an advertising campaign in Google AdWords. The fourth chapter, the last one, is about empirical thesis. The study identified the following research problem: Does Google AdWords allows for effective management of advertising and the development of the Internet? The aim of the study was to gather and systematize the respondents' opinions on how to effectively manage advertising and the development of the Internet with the help of Google AdWords. As a result of the research results obtained stating that, according to 55% of the Google AdWords system allows for effective management of advertising and creating the Internet.
Przedmiotem poniższej pracy jest efektywne zarządzanie reklamą oraz jej kształtowanie w Internecie na przykładzie reklam Google AdWords. Praca składa się czterech rozdziałów. Trzy pierwsze rozdziały mają charakter teoretyczny, natomiast rozdział ostatni poświęcony został części empirycznej. Rozdział pierwszy obejmuje zagadnienia z zakresu istoty zarządzania mediami. Miejsce wyszukiwarki Google w przestrzeni internetowej to tematyka kolejnego rozdziału. Rozdział trzeci poświęcony został zagadnieniom związanym z prowadzeniem kampanii reklamowej w Google AdWords. Rozdział czwarty, ostatni obejmuję część empiryczną pracy. W pracy określono następujący problem badawczy: Czy system Google AdWords pozwala na efektywne zarządzanie reklamą oraz jej kształtowanie w Internecie? Celem przeprowadzonych badań było zebranie i usystematyzowanie opinii respondentów na temat efektywnego zarządzania reklamą oraz jej kształtowania w Internecie przy pomocy systemu Google AdWords. Podczas ich realizacji posłużono się metodą sondażu diagnostycznego wśród klientów Studio PIKSEL oraz wywiadu zogniskowanego wśród pracowników tej Agencji. W efekcie przeprowadzonych badań uzyskano wyniki mówiące, iż zdaniem 55% badanych system Google AdWords pozwala na efektywne zarządzanie reklamą i kreowanie jej w Internecie.