Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Serwisy społecznościowe jako główne źródła informacji

Tytuł:
Serwisy społecznościowe jako główne źródła informacji
Social networking as the main source of information
Autorzy:
Duchnik, Karolina
Słowa kluczowe:
informacja media serwisy społecznościowe konwergencja
informationmedia social networking convergence
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The subject of the following thesis is this change of existing sources of information from traditional to social networking sites. Thesis is a research. Four chapters are an analysis and review of issues related to the nature of information as the media and changes in terms of the main sources of its occurrence. The last chapter was devoted to their research work. Social and market information is an important canvas of the first chapter. The second chapter is devoted to the phenomenon of convergence in the media, because it constitutes the basis of all the changes taking place in that topic. Changing social media strategy was described in the third chapter. The aim of the study was to collect and systematize data on respondents' opinion about the reasons for the transformation of existing sources of information, from traditional to social networking sites.

Przedmiotem poniższej pracy jest owa przemiana dotychczasowych źródeł informacji z tradycyjnych na serwisy społecznościowe. Praca ma charakter badawczy. Cztery rozdziały stanowią analizę i przegląd tematyki związanej z istotą informacji jako wartości medialnej oraz przemian w zakresie głównych źródeł jej występowania. Rozdział ostatni poświęcony został własnej pracy badawczej. Społeczne i rynkowe znaczenie informacji stanowi kanwę rozdziału pierwszego. Rozdział drugi poświęcony został zjawisku konwergencji w mediach, stanowi ono bowiem podstawę wszelkich przemian zachodzących w owym temacie. Zmiana strategii mediów społecznościowych opisana została w rozdziale trzecim. Ostatni, czwarty rozdział zawiera wyniki przeprowadzonych badan własnych. Celem przeprowadzonych badań było zebranie i usystematyzowanie danych na temat opinii badanych o powodach przemiany dotychczasowych źródeł informacji, z tradycyjnych na portale społecznościowe.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies