Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Particle system implementation

Tytuł:
Particle system implementation
Implementacja systemu cząsteczkowego
Autorzy:
Szoniec, Wit
Słowa kluczowe:
particle system, C++, OpenGL
system cząsteczkowy, C++, OpenGL
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Celem pracy było zaprojektowanie i zaimplementowanie prostego systemu cząsteczkowego używając jezyka C++ oraz biblioteki OpenGL. Praca zawiera krótką charakterystykę tej techniki i skupia się na rozwijaniu własnych pomysłów z wykorzystaniem powszechnie znanych technik takich jak billboarding albo off-screen rendering.

The purpose of the thesis was to design and implement a simple particle system using C++ with Open Graphics Library (OpenGL). Thesis includes a brief characteristics of that technique and focuses on developing own ideas using commonly known techniques like billboarding or off-screen rendering.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies