Tytuł pozycji:
Rola mediów mikrolokalnych w rewitalizacji zaniedbanych dzielnic Krakowa. Przypadki Nowej Huty, Kazimierza, Zabłocia w Krakowie
- Tytuł:
-
Rola mediów mikrolokalnych w rewitalizacji zaniedbanych dzielnic Krakowa. Przypadki Nowej Huty, Kazimierza, Zabłocia w Krakowie
The role of microlocal-media in the revitalization of neglected districts of Cracow. Cases of Nowa Huta, Kazimierz, Zabłocie in Cracow
- Autorzy:
-
Konieczna, Weronika
- Słowa kluczowe:
-
rewitalizacja, lokalny program rewitalizacji, media lokalne, marketing terytorialny, promocja
revitalization, local program of revitalization, local media, territorial marketing, promotion
- Język:
-
polski
- Dostawca treści:
-
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
-
Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
In times of increasing competition between regions - states, provinces, cities, and even districts, power representatives develop strategies and development plans for the territories for which they are responsible. The key elements in the management of revitalization processes are social participation and building a positive image of places. For this purpose local authorities and public institutions use local media, which is the main channel of communication with the inhabitants.
W dobie rosnącej konkurencji między regionami - państwami, województwami, miastami, a nawet dzielnicami przedstawiciele władzy opracowują strategie i plany rozwoju dla terytoriów, za które są odpowiedzialni. Istotnymi elementami w zarządzaniu procesami rewitalizacji są partycypacja społeczna i budowanie pozytywnego wizerunku miejsc. W tym celu władze samorządowe oraz instytucje publiczne wykorzystują media lokalne, które są głównym kanałem komunikacji z mieszkańcami.