Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Badanie reklamy

Tytuł:
Badanie reklamy
Research on advertising
Autorzy:
Nierenberg, Bogusław
Data publikacji:
2015
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Słowa kluczowe:
effectiveness
efficiency
researching an advertisement
method of researching an advertisement
Język:
polski
Linki:
http://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/21790  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Artykuł
The charter presents the main method of researching an advertisement. That process is difficult, even due to fact that in many cases artists deal with its creation (it is hard to measure a piece of art). Nevertheless, many aspects of an advertisement, such as its efficiency of effectiveness belong to well-researched and easily measurable processes.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies