Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

The brand of Salt Mine in Wieliczka

Tytuł:
The brand of Salt Mine in Wieliczka
Marka Kopalni Soli w Wieliczce
Autorzy:
Marut, Laura
Słowa kluczowe:
BRAND - WIELICZKA - SALT MINE
MARKA- WIELICZKA- KOPALNIA SOLI
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The brand of Salt Mine in Wieliczka was presented in the thesis. The main objective of research was verification of the Salt Mine's brand recognition against other touristic products of the region and Poland.The main goal required also reviewing additional detailed aims, which included discussion over the idea of brand, its elements, defining function of a brand of tourism business and presentation of its elements. Those matters were introduced in the first chapter of the thesis. The second chapter described the Salt Mine in Wieliczka as tourist attraction of the city and Lesser Poland. The inquiry form with closed and open questions was used as a research approach. The research part of the thesis is in the third chapter. During study over the thesis sources from the bibliography were used. A range of bibliography encloses sources about idea of the brand as well as idea of tourism, history of Wieliczka and Salt Mine in Wieliczka.

W pracy przedstawiono markę Kopalni Soli w Wieliczce. Głównym celem badań była weryfikacja rozpoznawalności marki Kopalni Soli w Wieliczce na tle innych produktów turystycznych regionu i Polski.Cel główny wymagał także omówienia dodatkowo celów szczegółowych, do których zaliczono omówienie pojęcia marki, jej elementów, scharakteryzowanie funkcji marki przedsiębiorstwa turystycznego i przedstawienie jej wizerunku. Te problemy zawarto w rozdziale pierwszym pracy. W rozdziale drugim scharakteryzowano Kopalnię Soli w Wieliczce, jako atrakcji turystycznej miasta i województwa małopolskiego. Jako metodę badawczą wykorzystano kwestionariusz ankiety z pytaniami zamkniętymi oraz otwartymi .Część badawcza pracy zamieszczona została w rozdziale trzecim. Przy opracowaniu tej pracy wykorzystano podstawowe publikacje, które zostały ujęte w bibliografii. Zakres bibliograficzny obejmuje nie tylko omówienie pojęcia marki, ale odnosi się również do turystyki, historii Wieliczki oraz Kopalni Soli w Wieliczce.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies