Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Życie na wizji, czyli człowiek w reality show

Tytuł:
Życie na wizji, czyli człowiek w reality show
Life on the air – human in a reality show
Autorzy:
Mamak, Jagoda
Słowa kluczowe:
reality show, telewizja, media, popkultura, psychologia ewolucyjna, społeczeństwo, interakcjonizm symboliczny
reality show, television, media, popculture, evolutionary psychology, society, symbolic interactionism
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Życie na wizji, czyli człowiek w reality show to praca, w której podjęty zostaje problem motywów, które skłaniają ludzi do udziału w tego typu programach telewizyjnych. Od rozważań dotyczących korzyści finansowych, poprzez motyw poszukiwania szczęścia w miłości, aż po rozważania o tożsamości współczesnego człowieka i przemianach społeczeństwa. Ważny element pracy stanowi również refleksja nad ewolucyjnym podłożem fabuły zawartej w reality show oraz nad mechanizmami ewolucyjnymi stanowiącymi jej podstawę.

Life on the air – human in a reality show is a dissertation about the reasons why people take part in this kind of television show. It includes deliberating about financial gain, searching for a true love, seeking the identity of contemporary human and social transition. The important part is the reflection about evolutionary base of plot and evolutionary mechanisms in reality shows.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies