Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Wpływ nadużywania pozycji dominującej na konkurencję

Tytuł:
Wpływ nadużywania pozycji dominującej na konkurencję
The impact of abusing of dominant market position on competition
Autorzy:
Hucaluk, Sylwia
Słowa kluczowe:
competition, dominant market position, abusing of dominant market position
konkurencja, pozycja dominująca, nadużywanie pozycji dominującej
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The first chapter contains information about the competition and the relevant market, as well as a discussion of the legal regulations for the pointed issues. The second chapter includes the information about the dominant position. The last one describes aspects of abuse of dominant positions.

W pierwszym rozdziale znajdują się ustalenia dotyczące konkurencji i rynku właściwego, a także omówienie regulacji prawnych dotyczących wskazanych zagadnień. Drugi rozdział obejmuje pozycję dominującą. Ostatni opisuje przejawy nadużywania pozycji dominujące.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies