Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Tożsamość i podmiotowość międzykulturowa a pedagogika kultury (wybrane aspekty)

Tytuł:
Tożsamość i podmiotowość międzykulturowa a pedagogika kultury (wybrane aspekty)
Intercultural identity and subjectivity and cultural education (chosen aspects)
Autorzy:
Torowska, Joanna
Data publikacji:
2015
Słowa kluczowe:
tożsamość
intercultural identity
subjectivity
pedagogika kultury
cultural education
podmiotowość
Język:
polski
Prawa:
Udzielam licencji. Uznanie autorstwa 3.0 Polska
http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/pl/legalcode
Linki:
http://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/21952  Link otwiera się w nowym oknie
http://www.wp.ajd.czest.pl/rocznik/uploads/ngrey/Rocznik_PU_17.pdf#page=152  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Artykuł
The author does not seem to define identity and subjectivity which she finds as a very complex notions. She refers to the assumption of the cultural education that a man I contact with cultural goods shapes one‘s personality.The author recalls only some thoughts of B. Nawroczyński and S. Hessen and gives some contexts of appearing identity and subjectivity (J. Nikitorowicz, K. Olbrycht, K. Ferenz). She also brings some views of John Paul II on these notions. Next she recalls some R. Kapuściński and K. Błeszczyńska and finally J.B. Elshtain who writes about ethic society instead of citizen society.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies