Tytuł pozycji:
Advertising management in organizations. Case studies.
The main arm of this master work is to show the process of preparing advertising in advertising agencies from the adoption of orders for its implementation. The author will analyze stages by which you should go to make sure that the strategy will be unique and effective. The operation of advertising agency is based on a clear concept for action. The process of creating advertising takes time to gather the necessary data, interpret the conclusions and effective management. Research questions raised by the author will concern the planning, organizing, conducting and controlling the stages of creating advertising. An important element of the work will be a qualitative methodology and in-depth analysis of the literature.
Praca ma na celu prześledzenie procesu przygotowywania reklam w agencjach reklamowych od przyjęcia zlecenia do jego realizacji. W swojej pracy autorka będzie analizować etapy, przez które warto przejść, aby mieć pewność, że strategia będzie unikatowa i zadziała w kampanii reklamowej. Funkcjonowanie agencji reklamowej opiera się na przemyślanej koncepcji działania. Proces powstawania reklam wymaga czasu na zgromadzenie niezbędnych danych i interpretacji wniosków oraz efektywnego zarządzania. Problemy badawcze poruszone przez autorkę dotyczyć będą planowania, organizowania, przewodzenia i kontrolowania etapów powstawania reklamy. Ważnym elementem pracy będzie metodologia jakościowa oraz dogłębna analiza literatury.