Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Advertising management in organizations. Case studies.

Tytuł:
Advertising management in organizations. Case studies.
Zarządzanie reklamą w organizacjach. Studium przypadków
Autorzy:
Góra, Jolanta
Słowa kluczowe:
ADVERTISEMENT - ADVERTISING AGENCY - ADVERTISING CAMPAIGN - MANAGEMENT - STRATEGY
AGENCJA REKLAMOWA - KAMPANIA REKLAMOWA - REKLAMA - STRATEGIA - ZARZĄDZANIE
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The main arm of this master work is to show the process of preparing advertising in advertising agencies from the adoption of orders for its implementation. The author will analyze stages by which you should go to make sure that the strategy will be unique and effective. The operation of advertising agency is based on a clear concept for action. The process of creating advertising takes time to gather the necessary data, interpret the conclusions and effective management. Research questions raised by the author will concern the planning, organizing, conducting and controlling the stages of creating advertising. An important element of the work will be a qualitative methodology and in-depth analysis of the literature.

Praca ma na celu prześledzenie procesu przygotowywania reklam w agencjach reklamowych od przyjęcia zlecenia do jego realizacji. W swojej pracy autorka będzie analizować etapy, przez które warto przejść, aby mieć pewność, że strategia będzie unikatowa i zadziała w kampanii reklamowej. Funkcjonowanie agencji reklamowej opiera się na przemyślanej koncepcji działania. Proces powstawania reklam wymaga czasu na zgromadzenie niezbędnych danych i interpretacji wniosków oraz efektywnego zarządzania. Problemy badawcze poruszone przez autorkę dotyczyć będą planowania, organizowania, przewodzenia i kontrolowania etapów powstawania reklamy. Ważnym elementem pracy będzie metodologia jakościowa oraz dogłębna analiza literatury.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies