Tytuł pozycji:
Wartości rodzinne we współczesnych reklamach komercyjnych
- Tytuł:
-
Wartości rodzinne we współczesnych reklamach komercyjnych
Family values in modern commercial advertising
- Autorzy:
-
Jarzębowska, Magdalena
- Słowa kluczowe:
-
family, family values, advertising, value marketing, emotional marketing, marketing 3.0
rodzina, wartości rodzinne, reklama, marketing wartości, marketing emocjonalny, marketing 3.0
- Język:
-
polski
- Dostawca treści:
-
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
-
Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Celem pracy była analiza sposobów przedstawiania rodziny i wartości z nią związanych we współczesnej reklamie oraz tego, jak reklamodawcy wykorzystują motyw rodziny w działaniach promocyjnych. Analiza materiałów badawczych doprowadziła do wniosków na temat sposobu ukazania obrazu rodziny w reklamie i tendencji z nim związanych. Rodzina stanowi uniwersalny motyw we współczesnych reklamach komercyjnych, a ukazywanie wartości rodzinnych w reklamie ma wpływ na kreowanie wizerunku marki jako przyjaznej rodzinie, ceniącej więzi rodzinne i wyznającej wartości takie jak konsumenci.
The purpose of this dissertation was to submit how family and family values are presented in modern advertising and how advertisers use family motive in their promotional activities. Analysis of research materials led to conlusions about method of presenting family image in advertising and tendencies connected with it. Family is a universal motive in modern advertising and family values showing has an impact on creating a brand image as a family-friendly and value respecting.