Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Znani z tego, że dzwonią. Celebryci w spotach reklamowych operatorów komórkowych na przykładzie wybranych kampanii promocyjnych

Tytuł:
Znani z tego, że dzwonią. Celebryci w spotach reklamowych operatorów komórkowych na przykładzie wybranych kampanii promocyjnych
Famous for making phone calls. Celebrities in advertising spots of mobile operators on the example of selected promotional campaigns
Autorzy:
Fedyk, Kamila
Słowa kluczowe:
celebryci, poparcie celebrytów, reklama, reklama audiowizualna, spoty reklamowe, reklamy sieci komórkowych
celebrities, celebrity endorsement, advertising, audiovisual advertising, advertising spots, advertisement of mobile networks
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Celem niniejszej pracy jest przedstawienie zjawiska wykorzystania celebrytów w reklamach. W szczególności zaś, dotyczy ona osób znanych, które występują w spotach reklamowych polskich sieci komórkowych, gdzie zastosowany został model celebryty grającego samego siebie, eksponującego przy tym swoje cechy i publiczny wizerunek. W szerszym kontekście, zjawisko celebrytyzmu zostało przedstawione jako proces, który ma wpływ na współczesną rzeczywistość społeczną, uwzględniając przy tym wzajemną zależność, jaka wytworzyła się między celebrytami a ich publicznością. W pracy ujęto również najważniejsze aspekty związane z reklamą jako formą promocji, a także specyfikę celebrytów jako narzędzia komunikacji marketingowej. Zwieńczeniem pracy jest szczegółowa analiza treści wybranych spotów reklamowych sieci Play, Plus i T-Mobile. Skupia się ona zarówno na budowie spotów reklamowych z udziałem celebrytów, jak i na samych bohaterach tychże reklam.

The aim of this thesis is to present the use of celebrities in advertisements. In particular, it refers to famous people in the advertising spots of Polish mobile networks, where a model of self-styled celebrities has been applied, exposing their features and public image. In a broader context, the phenomenon of celebrity has been portrayed as a process that has an impact on contemporary social reality, taking into account the interdependence that has arisen between celebrities and their audience. The thesis also includes the most important aspects of advertising as a form of promotion, as well as the specificity of celebrities as a tool for marketing communication. The finalization of the work is a detailed analysis of the content of selected Play, Plus and T-Mobile advertising spots. It focuses on the construction of advertising spots with celebrities and the characters of the ads themselves.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies