Tytuł pozycji:
The effectivness and usefulness of celebrity endorsement strategy in television advertising.
- Tytuł:
-
The effectivness and usefulness of celebrity endorsement strategy in television advertising.
Skuteczność i wykorzystanie strategii celebrity endorsement w reklamie telewizyjnej
- Autorzy:
-
Dorocicz, Roksana
- Słowa kluczowe:
-
poparcie celebryckie, celebryta, odbiorca, reklama , telewizja, wpływ
celebrity endorsement, celebrity, consumer, advertisement, television, influence
- Język:
-
polski
- Dostawca treści:
-
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
-
Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
W pracy omówiono strategię poparcia celebryckiego jej wykorzystanie i skuteczność w reklamie telewizyjnej. Celem pracy było ukazanie zagadnienia skuteczności wykorzystania osób znanych w reklamie telewizyjnej.Autorka skupiła się na postawach odbiorcy wobec reklam z udziałem osób znanych. Praca prezentuje rolę perswazji w reklamie, bohatera reklamowego i autorytetu. W pracy wykorzystano wyniki badań ankiety ,które wykazały, iż poparcie celebryckie ma istotny wpływ na odbiór reklam. Ankieta została przeprowadzona wśród 202 uczniów, w Liceum Ogólnokształcącym w Rzeszowie, w dniach 2 4 luty 2016r.
In this article discusses celebrity endorsement strategy and her application.The purpose of this study is show the issue of the effectiveness celebrity endorsement strategy in television advertising.The author focused on attitudes of customers towards about advertising with celebrities. The article shows meaning of the persuasion, hero and authority in modern advertisement. On article used the results of the survey which shows that celebrity endorsement has important impact on the reception of advertising. The survey conducted among 202 students in the Secondary School in Rzeszów, from 2 to 4 February 2016.