Tytuł pozycji:
Marketing communications in new media using corporate social responsibility (CSR) on the example of activity of company Loccitane en Provence
- Tytuł:
-
Marketing communications in new media using corporate social responsibility (CSR) on the example of activity of company Loccitane en Provence
Komunikacja marketingowa w nowych mediach z zastosowaniem społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR) na przykładzie działań firmy L’Occitane en Provence
- Autorzy:
-
Moes, Yuliya
- Słowa kluczowe:
-
media społecznościowe, komunikacja marketingowa, budowanie wizerunku marki, Public Relations, Corporate Social Responsibility, społeczna odpowiedzialność biznesu.
Social media, marketing communication, brand image, Public Relations, Corporate Social Responsibility.
- Język:
-
polski
- Dostawca treści:
-
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
-
Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Promocja w mediach społecznościowych staje się bardziej popularna i użyteczna dla firm. Tworzy to nowy kierunek dla rozwinięcia technik PR i budowania wizerunku zintegrowanych z social media. Wyrafinowanym narzędziem Public Relations jest Corporate Social Responsability, dlatego autorka zwróciła uwagę na ten temat. W pracy także podjęto próbę charakterystyki nowych mediów oraz ich klasyfikacji. Na podstawie tej informacji praca przedstawia przykład komunikacji marketingowej (budowania wizerunku, PR oraz CSR), oparty na działaniach firmy francuskich kosmetyków naturalnych L’Occitane. Charakterystyka zawiera historię firmy i jej działalność CSR oraz opis komunikacji przez firmę w poszczególnych mediach społecznościowych.
Promotion in social networks is becoming increasingly popular and useful for business. It creates a new direction for the development of PR techniques and brand image integrated with social media. Corporate Social Responsibility is a sophisticated tool of Public Relations, so the author pays attention to this topic. The thesis also attempted characteristics of the new media and their classification. Referring to the information from the first part, the thesis shows an example of marketing communication (creation of brand image, PR and CSR), based on the activities of the French producer of natural cosmetics L'occitane. The descriptive part includes a history of the company and its CSR activity and a description of the company's communication in different social networks.