Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Influencing Both Children and Parents in Toys Commercials

Tytuł:
Influencing Both Children and Parents in Toys Commercials
Wpływanie zarówno na dzieci jak i rodziców w reklamach zabawek
Autorzy:
Zięba, Katarzyna
Słowa kluczowe:
reklama, komunikacja, techniki perswazji, dzieci, rodzice
commercial, communication, persuasive techniques, children, parents
Język:
angielski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The aim of this bachelor thesis is to investigate methods which advertisers use to appeal to children and parents in toys’ commercials. The thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part characterizes communication models and focuses on persuasive techniques. The practical part analyses chosen commercials on the basis of findings which were described in the theoretical part and draws conclusions.

Celem niniejszej pracy dyplomowej jest zbadanie metod, którymi posługują się reklamodawcy w reklamach zabawek, by przyciągnąć dzieci i rodziców. Praca składa się z części teoretycznej i praktycznej. Część teoretyczna opisuje modele komunikacji oraz skupia się na technikach perswazji. Część praktyczna analizuje wybrane reklamy opierając się na badaniach opisanych w części teoretycznej i wysuwa wnioski.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies