Tytuł pozycji:
Modern tools for brand building and management on the example of Allegro
Praca ukazuje znaczenie nowych mediów jako narzędzia stosowanego do zarządzania marką na przykładzie działań firmy Allegro. W I części pracy opisane zostały zagadnienia z zakresu zarządzania, nowych mediów, marki oraz jej wizerunku. W II części opisane zostało Allegro oraz przybliżone i poddane analizie zostały działania wykonywane przez nie w ramach budowania marki. W III części pracy wykorzystane zostało badanie w postaci ankiety internetowej, którego wyniki pozwoliły na ocenę badanego przedsiębiorstwa i postawienie wniosków dotyczących skuteczności i jakości jego działań wizerunkowych.
This thesis shows the importance of new media as a tool used to manage the brand on the example of Allegro. The first part describes the issues of management, new media, brand and its image. The second part of the thesis describes Allegro and approximate and analyzed were the actions performed by it in the framework of brand building. In the third part a study was conducted in the form of internet survey, the results of which allowed to evaluate the investigated company and to make conclusions about the effectiveness and quality of its image-based actions.