Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Image management of the theatre on the example of the Agnieszka Osiecka Atelier Theatre

Tytuł:
Image management of the theatre on the example of the Agnieszka Osiecka Atelier Theatre
Zarządzanie wizerunkiem teatru na przykładzie Teatru Atelier im. Agnieszki Osieckiej w Sopocie
Autorzy:
Nowak, Michalina
Słowa kluczowe:
zarządzanie, Teatr Atelier, Agnieszka Osiecka, wizerunek
management, Theatre Atelier, Agnieszka Osiecka, public relations
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Celem pracy jest ukazanie w jaki sposób na przestrzeni ostatnich lat Teatr Atelier zyskał ogromne zainteresowanie i tak wielu miłośników. W pracy autorka chciałaby odnieść się do kwestii, czy w czasach technologii nadal jest miejsce na teatr i sztukę wysoką. Główne założenia pracy koncentrują się wokół zarządzania wizerunkiem teatru w obszarze mediów oraz odbioru społecznego tychże działań. Ponadto, autorka poruszy kwestie relacji między światem wirtualnym a kreowaniem rzeczywistej działalności teatrów. Problemy badawcze poruszane w pracy dotyczyć będą: jak obecność teatru w mediach społecznościowych wpływa na jego popularność, jak teatr wykorzystuje przekaz nowych mediów, czy warto wykorzystywać najnowsze technologie do udostępniania programów i repertuarów teatralnych. W pracy wykorzystane zostaną dostępne wyniki badań sondażowych oraz informacji źródłowych. Ważnym elementem badawczym będą wywiady z pracownikami teatru, twórcami, artystami oraz obserwacja własna i doświadczenie zdobyte w ramach pracy w teatrze.

The aim of Bachelor's thesis is to present how, in the course of recent years, Atelier Theatre has gained such big popularity and the group of enthusiasts. In the thesis, the author would like to refer to the following matter: is there a place for the theatre and high art in the Digital Age? The major assumptions focus on image management of the theatre in the area of the media and public perception of that management. Additionally, the author is to raise the matter of relation between the virtual world and the real actions of the theatres. The main research areas include: how the presence of the theatre in social media affects its popularity, how the theatre uses the message of the new media, if it is worth using the latest technologies to make the theatre repertoires widely available. In the thesis there will be used the results of surveys and source information. The vital research element is going to be based on interviews with workers, directors, artists of the theatre, own observation and experience gained from work in the theatre.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies