Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Różnorodność komponentów dydaktyki języków tercjalnych i DaFnE w niemieckich i polskich podręcznikach do nauki języka niemieckiego na poziomie A1

Tytuł:
Różnorodność komponentów dydaktyki języków tercjalnych i DaFnE w niemieckich i polskich podręcznikach do nauki języka niemieckiego na poziomie A1
Die Vielfalt der Komponenten der Tertiärsprachendidaktik und des DaFnE-Konzepts in den deutschen und polnischen DaF-Lehrbüchern für den Anfängerunterricht
The diversity of the components of the Tertiary Language Learning and the DaFnE-concept in the German and Polish DaF-textbooks for beginners
Autorzy:
Nizio, Sabina
Słowa kluczowe:
DaFnE, wielojęzyczność, FREPA (REPA), podręcznik
DaFnE, multilingualism, FREPA (REPA), textbook
DaFnE, Mehrsprachigkeit, FREPA (REPA), Lehrbuch
Język:
niemiecki
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Tematem pracy magisterskiej jest różnorodność komponentów dydaktyki języków tercjalnych i DaFnE w niemieckich i polskich podręcznikach do nauki języka niemieckiego na poziomie A1. W pierwszej części pracy omówione zostały podstawy teoretyczne dydaktyki języków tercjalnych i DaFnE. W drugiej części zanalizowano wybrane podręczniki, które zawierają komponenty DaFnE. Na końcu pracy zamieszczony został także własny scenariusz lekcji, który stworzony został w oparciu o zasady dydaktyki języków tercjalnych i DaFnE.

The following Master's thesis deals with the diversity of the components of the Tertiary Language Learning and the DaFnE-concept in the German and Polish DaF-textbooks for beginners. In the first part of the thesis, the theoretical foundations of Tertiary Language Learning and the DaFnE-concept were discussed. In the second part, the chosen textbooks with DaFnE-components were analyzed. Finally, the own lesson was presented. The lesson was conceived according to the principles of the Tertiary Language Learning and the DaFnE-concept.

Folgende Magisterarbeit handelt von der Vielfalt der Komponenten der Tertiärsprachendidaktik und des DaFnE-Konzepts in den deutschen und polnischen DaF-Lehrbüchern für den Anfängerunterricht. Im ersten Teil der Arbeit wurden die theoretischen Grundlagen der Tertiärsprachendidaktik und des DaFnE-Konzepts besprochen. Im zweiten Teil analysierte man die gewählten Lehrbücher, die die DaFnE-Komponenten anthalten. Zum Schluss wurde auch der eigene Unterrichtsentwurf präsentiert, der nach den Prinzipien der Tertiärsprachendidaktik und des DaFnE-Konzepts konzipiert wurde.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies