Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Piosenka wyborcza jako element komunikowania politycznego - analiza wybranych przykładów

Tytuł:
Piosenka wyborcza jako element komunikowania politycznego - analiza wybranych przykładów
Songs of election campaigns as an element of political communication - an analysis of selected examples
Autorzy:
Starzycka, Karolina
Słowa kluczowe:
election song, political communication, sociology of music
piosenka wyborcza, komunikowanie polityczne, socjologia muzyki
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
W pracy zostaje poruszona problematyka wykorzystywania muzyki w komunikowaniu politycznym. Przedmiotem analizy są wybrane piosenki wyborcze powstałe w Polsce po roku 1989. Tematyka pracy umiejscawia piosenki wyborcze zarówno w obszarze refleksji komunikowania publicznego, jak i socjologii muzyki. Zastosowaną metodą badawczą jest krytyczna analiza dyskursu, która odbywa się na trzech płaszczyznach – płaszczyźnie językowej, wizualnej oraz muzycznej.

The topic of this bachelor thesis is music, used for political purposes. Objects of research are songs of election campaigns, created in Poland after 1989. The aim of the thesis is to analyse these songs in view of public communication and sociology of music. Research method used is a critical discourse with three different approaches - a linguistic approach, a visual approach as well as a musical approach.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies