Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Zjawisko body shaming w mediach amerykańskich na przykładzie kampanii reklamowych prowadzonych w latach 2000 – 2015

Tytuł:
Zjawisko body shaming w mediach amerykańskich na przykładzie kampanii reklamowych prowadzonych w latach 2000 – 2015
The body shaming phenomenon in the US media - a case study of advertising campaigns conducted between 2000 and 2015
Autorzy:
Mozga, Adrianna
Słowa kluczowe:
Body shaming, body positivity, reklama, media, Stany Zjednoczone, zaburzenia odżywiania, piękno, kobiety
Body shaming, body positivity, advertisement, media, United States, eating disorders, beauty, women
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The dissertation is dedicated to the problem of use of body shaming in American media. It provides the definition of body shaming, and shows how it is used in the case studies of US advertising campaigns. It also discusses the impact of body shaming on women and their health.

Praca poświęcona jest problemowi stosowania body shamingu w mediach amerykańskich. Opisuje czym jest body shaming oraz na wybranych przykładach pokazuje formy jego stosowania w kampaniach reklamowych firm amerykańskich. Omówiona zostaje również kwestia tego, jaki wpływ ma stosowanie body shamingu przez media na kobiety i ich zdrowie.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies