Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Kreowanie wizerunku marki na przykładzie firmy "Coca-Cola"

Tytuł:
Kreowanie wizerunku marki na przykładzie firmy "Coca-Cola"
Creation of the brand image on the example og the company "Coca-Cola"
Autorzy:
Herashchenko, Olha
Słowa kluczowe:
brand, Coca-Cola, consumer, image
Coca-Cola, konsument, marka, wizerunek
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
This thesis is the presentation of results of researches the aim of what was an exposure of dependence between influence of methods and instruments to creation brand image and its conditionality in the sector of market. It is concentrated itself on determination of influence of brand "Coca-Cola" amd it recognition of elements to forming of image on the consumer's decisions. It is accepted, that recognition and influence of methods and instruments of creation brand image can be dependency upon a residence and gender.

Dana praca jest prezentacją wyników badań, których celem było ujawnienie zależności pomiędzy wpływem sposobów i narzędzi do kreowania wizerunku marki a jej uwarunkowaniami w konkretnym sektorze rynku. Skoncentrowano się na okreśeniu wpływu marki "Coca-Cola" oraz rozpoznawalności jej elementów do kształtowania wizerunku na decyzje zakupowe konsumentów. Przyjęto, że rozpoznawalność oraz wpływ sposobów i narzędzi do kreowania wizerunku marki mogą być uzależnione od miejsca zamieszkania oraz płci.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies