Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Święto Kwiatów, Owoców i Warzyw jako element promocji w kształtowaniu wizerunku miasta Skierniewice

Tytuł:
Święto Kwiatów, Owoców i Warzyw jako element promocji w kształtowaniu wizerunku miasta Skierniewice
Fesival of Flowers, Fruit and Vegetables as an element of promotion in shaping the image of Skierniewice
Autorzy:
Skiba, Kinga
Słowa kluczowe:
EVENTING, PROMOCJA, SKIERNIEWICE, ŚWIĘTO KWIATÓW, OWOCÓW I WARZYW, WIZERUNEK.
EVENTING, PROMOTION, SKIERNIEWICE, FESTIVAL OF FLOWERS, FRUITS AND VEGETABLES, IMAGE.
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Celem pracy jest omówienie roli i znaczenia organizowanych imprez masowych, jako elementu promocji na przykładzie organizowanego w miejscowości Skierniewice, Święta Kwiatów Owoców i Warzyw. W badaniach podjęto próbę odpowiedzi na pytanie: W jakim stopniu organizowane eventy wpływają na kształtowanie wizerunku miasta oraz na ile wpływa to na zmianę postaw i budowanie relacji społecznych. Za niezbędne uznano zastosowanie metody badawczej ilościowej - przeprowadzono ankietę. Podkreślić należy iż podejmowane przez instytucje administracji publicznej działania marketingowe powetowane są między innymi budowaniem pozytywnych relacji w lokalnym społeczeństwie oraz analizowaniem udziału mieszkańców w procesie decyzyjnym organizacji. Literatura dotycząca podejmowanych kwestii nie ma kompleksowego opracowania, a dostępne na rynku wydawniczym pozycje fragmentarycznie ujmują analizowany problem. Praca zatem wypełnia lukę badawczą. Badania w zakresie satysfakcji mieszkańców miasta i organizacji festiwalu nie były do tej pory przeprowadzane.

The aim of this thesis is to explain the role and importance of organized mass events as an element of promotion on the example organized in Skierniewice, the Festival of Flowers, Friuts and Vegetables. In research has been attempted to answer the question: To what extent organized events influence the shaping of the city's image, and how this affects attitudes change and build social relationship. It was considered necessary to use the quantitative research method - a survey was conducted. It should be emphasized that the public administration's actions are designed to build positive relationships in the local society and to analyze the participation of the population in the decision-making process of the organization. Literature on the issues is not comprehensive, and the available on the publishing markets titles fragmentarily capture the analyzed problem. The work fills the research gap.Research on the satisfaction of the inhabitants of the city and the organization of the festival has not been done until now.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies